Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Min New York

Chad Murawczyk, a MiN New York alapítója és vezérigazgatója két évtizedes tapasztalattal rendelkezik a szépségápolási termékek piacán. 2014-ben indította el a 11 illatanyagot tartalmazó illattörténetének 1. fejezetét, mely az utazásokról, és izgalmas útvonalakról szól. 2015-ben útjára bocsájtott 2 kollekciójában az öt érzék újraértelmezéséből indult ki, ami a 3. fejezet első darabjában csúcsosodott ki 2017-ben, a misztikum mezsgyéjére kalandozva. A MiN New York bevallott célja, hogy felidézze elfelejtett érzéseink transzcendentális emlékeinek-lenyomatait. Chad Murawczyk filozófiája roppant egyszerű: „A világnak nem több termékre, hanem jobb termékre van szüksége”. Minden egyes kiadványa egyszeri és megismételhetetlen az egész világon, újrakiadásukat nem tervezi.
Az illatművészeti kiadványok csomagolása is megér egy misét, a doboz megnyitása önmagában egy csodálatos és izgalmas élmény. A fekete burkolat kibontásával egy kézzel aláírt hitelesítési tanúsítványt tár fel, az illatot rejtő szemkápráztató kézzel gyártott fekete palack, egy szatén ágyban helyezkedik el, a fedelét pedig egyedülálló mágneses záró rendszer rögzíti.
 
Chad Murawczyk
Rendezés:
Nézet: